• امروز : جمعه - ۴ آذر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Friday - 25 November - 2022
17

اسپاتیفای به دنبال شکست یوتیوب در عرصه صوتی است

  • کد خبر : 2832
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
اسپاتیفای دیروز خبر از خرید دو شرکت Podsights و Chartable داد. این دو شرکت کارشان این بود که به پادکسترها، بازاریاب‌ها و تبلیغ‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا از میزان موفقیت کارهای خود مطلع بشوند.

به گزارش متااپست به نقل از تکفارس،اسپاتیفای دیروز خبر از خرید دو شرکت Podsights و Chartable داد. این دو شرکت کارشان این بود که به پادکسترها، بازاریاب‌ها و تبلیغ‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا از میزان موفقیت کارهای خود مطلع بشوند.

خرید این دو کمپانی توسط اسپاتیفای در راستای اهداف این شرکت برای ارایه تبلیغات صوتی در کنار تبلیغات تصویری و ویدیویی است. از طرف دیگر اسپاتیفای با استفاده از امکانات این دو شرکت قادر خواهد بود میزان موفقیت هر شویی را حتی اگر در پلتفرم خودش پخش نشود بداند و این موضوع می‌تواند قدرت بی‌نظیری به این شرکت در مقایسه با یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها بدهد.

نکته مهم در نمایش تبلیغات صوتی برای کاربران این است که یک شرکت بداند کدام پادکست‌ها یا کدام شوهای ویدیویی طرفداران زیادی دارند و کدامیک با اقبال کم مردم مواجه شده‌اند. به این ترتیب، کار بسیار راحتی خواهد بود که شما به جای صرف وقت خود روی پادکست‌های کم بازدید، منابع خود را روی پربازدیدها صرف کنید و این همان چیزی است که اسپاتیفای به دنبال آن است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوتیوب به‌عنوان رقیب اسپاتیفای چه اقدام موثری در جهت رفع سلطه این غول پخش موزیک انجام می‌دهد.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://meta.appest.ir/?p=2832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.